2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天
ok既一日*

 

朝早起身,傾電,無食飯,

跟住出左去人地屋企,玩到7點,去左食大快活**

跟住去左寶康玩到12點幾,番屋企,沖涼,訓﹏

p.s:_不,,不可忘記你*!

︰2006-01-01 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]