今日已經5月19 lu.......**就黎2個月冇做野喇...........***
太失敗.......***有D後悔冇做果份工...........***嫌$6000少人工~~~>0<
但其實已經好好.......***返9收6........***返5天半.......***放銀行假~~~~
唉!!!可唔可以再請返我丫,,,,,,,***冇做野2個月個人真係好懶........***
不過好采仲有呀基~~~唔係真係死梗........***
5月22就係我既好姊妹既大日子....***
將踏入人生另一皆段既你,心情緊張嗎???要記住幸福唷!!!
而我既何偉基先生.......***大概再次煩梗我生日送咩禮物比我啦!!!!
因為佢之前比左D提示我送咩比我!!!要插既,好實用,有燈,識變色.........***
比我估中!!!!仲唔係焗爐.......***=.=""雖然我前幾個月行去睇想買姐!!!
但大佬丫!我生日你咪玩野~~拜托你千祈唔好送個焗爐比我......***
我真係會即場丟左去嫁!!!!
|