YOYO!!!終於都有假放啦...!!!
終於得閒補返日記啦..>v<!!!感動!!!
希望我可以簡短d啦..^v^!!哈哈~~
首先11月19日sao day camp...o係大潭~~
無啦啦俾人分左2組...玩左幾個遊戲...
傳波~排生日日期~掂數字~踩墊~都幾好玩..xd"
食飯...無咩好野食..但好彩有我最心愛既雞翼>3<!!
跟住就玩考膽量既game...爬下野...攀下野咁...
3個我玩左2個...都幾好玩...但有dd驚...@@~~
影左好多相~~多謝惠康trainer同sharon既相機...!!!!
11月20-21st open day...
身為班長做統籌走唔甩啦...
諗game,諗分工,諗物料--->諗到爆腦-.-
講返個攤位名先..^v^(掟出個未來)
感謝全班既幫手...@@!!!
仲記起tue o係305室大家一齊努力做野既過程...
實在太開心啦..>v<!!!!like團結既感覺~
終於成成功功完成...^^
我兩日都有返...但第一日要打籃球friendly所以唔係全日~
最後o個間更同benny,allen同男哥真係笑爆咀啦...xd"
狂影相..!!!我部新相機大派用場呵呵***
好慘呀佢地...完左openday仲要做"電腦砌機師傅"~
好彩我著裙haha!!!成班o係現場係咁爆粗既場面..
真係好好笑..xd"做到canteen收工羅唔該-.-...
|