日記6/8/2011更新>>>新歌出爐(如果有如果)

 

mimi33 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 你是第的客人

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

本期特別口頭禪:::

 

無奈羅

 

mimi33

 

暱稱: ```玉子豆腐=v=||||
性別: 女
國家: 香港

 
 
唔好呀唔好呀~~!!
  
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 
 
 RSS Feed
 
 

:: 最新日誌 ::

自唱---如果有如果
好似變左出歌既網頁多...
半年了...放首歌上黎先...
中國商貿交流團^v^(5日...
DAY CAMP+open day~

 
 
 
 
  
好得意...不過好污糟haha!!
  
 
 
 

:: 訪客留言 ::

最新五個留言>3<

最近三個月尚無任何留言

 
 
 
  
各種表情^^~ 
 
 
 

:: 我的好友 ::

 
 
 
好功夫!!!!
 

:: 我的連結 ::

mandy xanga
ugame遊戲
uwants
一擲千金試玩版
土豆
百度搵歌
我愛黑澀會論壇
流行曲教普通話
模范棒棒堂論壇

 

 

 

 

 

 

 

 

2009 年 12 月 25 日  星期五 晴天
 
 
DAY CAMP+open day~ 開心

YOYO!!!終於都有假放啦...!!!
終於得閒補返日記啦..>v<!!!感動!!!
希望我可以簡短d啦..^v^!!哈哈~~

首先11月19日sao day camp...o係大潭~~
無啦啦俾人分左2組...玩左幾個遊戲...
傳波~排生日日期~掂數字~踩墊~都幾好玩..xd"
食飯...無咩好野食..但好彩有我最心愛既雞翼>3<!!
跟住就玩考膽量既game...爬下野...攀下野咁...
3個我玩左2個...都幾好玩...但有dd驚...@@~~
影左好多相~~多謝惠康trainer同sharon既相機...!!!!

11月20-21st open day...
身為班長做統籌走唔甩啦...
諗game,諗分工,諗物料--->諗到爆腦-.-
講返個攤位名先..^v^(掟出個未來)
感謝全班既幫手...@@!!!
仲記起tue o係305室大家一齊努力做野既過程...
實在太開心啦..>v<!!!!like團結既感覺~
終於成成功功完成...^^


我兩日都有返...但第一日要打籃球friendly所以唔係全日~
最後o個間更同benny,allen同男哥真係笑爆咀啦...xd"
狂影相..!!!我部新相機大派用場呵呵***
好慘呀佢地...完左openday仲要做"電腦砌機師傅"~
好彩我著裙haha!!!成班o係現場係咁爆粗既場面..
真係好好笑..xd"做到canteen收工羅唔該-.-...

 

發表時間︰2009-12-25 05:28 AM

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 mimi33 的日誌)


諾 於 2009-12-25 11:33 PM 發表:
11月真係好忙..去廣州,day camp~.~
真係估唔到你會玩攀石xd,仲諗緊你攀果時個樣-0-
anyway~呢個月你會好好記著吧..-v-
12日記寫番11月d野..lazy>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

11月未夠忙...
12月...1月都好忙-.-...
唔明點解你會覺得我唔敢玩攀石=="
唔係lazy羅....你知我有幾忙=="
Posted at 2009-12-27 07:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



t0ngbabii 於 2009-12-25 05:28 PM 發表:
Merry X'MAS:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx=]=]
聖誕快樂...!!!
Posted at 2009-12-27 07:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 mimi33 的日誌 ]