|
今日調左位~
我同CHERRY坐~
前面係肥翁同PHY條仔~
後面係K倫同7頭王~
河粉同唔收皮坐@_@"
我都估到係佢LA~
下一次調位,,
應該到PHY同佢坐了~
首先係我同佢坐,,之後CHERRY,,之後AMANDA,,之後應該都係PHYLLIS LA~
+__+我們真不幸~
我地幾個都覺得MS 鍾係特登要我地幾個同唔收皮坐~
之後就中文堂LU~
MS NG更年期,,
又鬧我地=__=
中文我71分~
全班最高分~
哈哈哈哈哈~
今次差唔多冇溫過LO~= =
呢個世界真係好可笑~
我有時溫左都冇咁高分~
吹LUN到~
之後D&T~
小測- -""
又係咁玩~
同埋係咁討論巴巴拉島~
莊永輝同我地傾傾下咩ON唔到MSN,,
個牙SIR走過黎~
佢問個牙SIR知唔知點解~
好LOR~
笑到我地班人..
之後英文
得73分- -
仲低過SO 晶晶~
TOO BAD~
之後MATH~
71.5/80~
都算OK LA~
之後IH~
調返去之前個位討論~
又傾巴巴拉島~
之後I.S.~
88分~
YA~!
今次靜係睇左1次~
咁都有咁高~
WA^O^
之後就返學LA~
返學去左開會~
講講講講講..
搞到6點先走得~
=_=走果陣好肚餓..
去左M記食野~
之後河馬~LUN皮雲~莊永輝~過黎踩場~
好心佢地摺埋LA=]
咁得行就回你們的家吃你門的蕉皮~=D
之後就走人la= =~
|