|
今日測完驗就周圍去lu~
首先去左kk屋企傾去邊道好~
之後決定左去唱k~
得我地4個去~
jobe好遲先join~
唱完之後落左mk行~
行好攰就走lu~
之後打電話比d男仔~
叫佢地出黎玩捉~
於是我,,河粉,,小悠,,kk就去左西灣河個公園~
佢地得好少人~
得so 晶晶,,turtle,,陳子華同隔離班果個~
玩左幾次就走人lu~-_-
之後我地去左食冷面~
食完野就回家la~
返到屋企係咁玩卡巴拉島~
原來online game係咁抵死既~
狂打怪~
同河粉玩到2 a.m.~
呆呆的一天過去~
|