|
今日成日都起屋企~
日頭果陣好悶下~
到到5點幾,,
出左去耀東村放生隻倉鼠~
=_=隻野好可憐~
不過都冇辦法la~
我行至好上先搵到一個比較靜,,冇咩人去到,,冇管理員既地方~
我放左佢起d草叢隔離d石壁上面~
之後放左d野食比佢~
=_=真係唔知佢會點..
我走果陣撞到我個小學同學同佢牙媽一齊~
-_____-無奈lor~
佢牙媽同我say hi~
佢就即走~
之後返到屋企,,
大把野等住我清~
有隻野住果個盒,,
有佢用來滾嗰個波,,
比水佢飲既杯..........
=_______=洗到我..
洗到我仲用消毒紙巾消毒佢用過既野~
因為驚佢有病=口=
之後我順便洗埋我原本養果隻既野~
搞左成個鐘~
十分辛勞的一天就咁過去左la~
|