|
今日第一日測驗~
我,,河粉,,小悠,,KK,,JOBE,,ASH,,GIGI......<--應該仲有既 約埋一齊返學~
之後返到去就考LU~
=_=英文好難~
I.S. 唔難~ O YA!!
返學之後放左屋企~
之後同KK,,小悠,,河粉出街~
去左CB睇死神再3來了~
好BLOODLY~
死狀恐怖~
好人衰人全部瓜哂~
-_____-令我感到無限的無奈~
呢套野唔岩我睇=口=
因為有三級野~冇打格仔~@_@
嘻~
睇完去左海皇粥店食野~
又笑左唔知幾耐~
之後去TIMES行左陣就走LU~
回到家好TIRED~
訓左一陣~
之後就去麻麻屋企食飯~
^_^有蛋糕食~呵呵~
麻麻同爺爺比左利是我~
收左400蚊~GD~!
我姑姐送左件衫比我~
好似係名牌黎^^
GOOD DAY~!
O YA~!
|