|
今日有晨會~
企企下頭暈~
跟住ms 鐘扶左我出去坐~
跟住就冇事lu~
之後上電腦堂~
ya~有好位住la今次~
跟住IS堂~
冇咩特別~
跟住english~
比ms tai罰~
本來佢叫我地睇本mr bean~
但係我地大部分人冇睇~
跟住佢好嬲~
罰d冇睇既人抄本mr bean 5 次~
=_= shit
跟住果兩堂好呆~
因為受唔住呢個打擊~
之後lunch~
又去左隔離班玩倉鼠~
之後IH~
同我地講下d新聞~
之後比我地討論~
林沛雲勁好笑..!
超抵死~
張枝筆整起下巴個位道~
跟住又張枝筆整起個咀上面個位~
跟住又兩個位一齊整~
劉生浩話佢奇醜無比~
哈哈哈~
呢個係事實~
河馬又起道整d低能聲黎唱歌~
唱浪漫滿屋果首 三隻小熊~
笑爆~!
之後好多人玩~
ms 鐘比2分~
= =
我地班主任ms鐘話有份玩既企起身~
之後河馬同sam企左~
之後我地都企埋~
跟住有份玩既上去同ms鐘講對唔住~
佢叫我地做功課做到4點半~
4點半之後又去搵第2個ms鍾~
之後聽佢講完野就走la~
|