|
第一堂中文~
又要讀書~
跟住D&T~
超搞笑~
林x雲同河馬勁低b+低能~
87程度只低我一級^^
我諗佢地好快會升lv~
上到班房有蛋糕食=v=
上maths果陣..
ms鐘無端端叫用螢光筆high light過值日生張紙既人去自首~
之後睇下本手冊~
=_=吹到lor...
要紀小過or大過or...退學~
之後佢抽人出去睇下d人d數點例式~
我順便睇下張野~
=_=笑到我..
有人用原子筆畫~
有人用粉筆~
有人用螢光筆~
咁岩ivan同第4樓坐果道~
第4樓唔知點解知我有份畫~
我咪認lor~
ivan勁happy~
之後又話佢有份畫~
出到去ivan畫左3個字=.=
我同河炒畫左1行~
我地間左河馬同唔收皮一齊做值日生果行~
真係超爆笑lor~XD
跟住又有人間左李桂婷同肥翁一齊做值日生果行~
不過冇認到..
呢d野真係好抵死~!
又會咁岩既~!
lunch去左傾野~
之後ih~
好眼訓~
放學同小悠去天悅買倉鼠~
之後上左我家玩倉鼠~
超可愛~
|