|
今日等河粉補完習就去左mk~
去到之後~
好快就買哂要買既野lu~
之後起旺中撞到kk&ash~
就同佢地一齊行旺中~
行牙行牙~
行哂之後去左朗豪既無印~
買筆~
跟住起朗豪行左陣~
行d名牌野~@_@
冇$$買..
行出去果陣差d卜親~
我同河粉又狂笑..
又升左lv~
我地已經去到至高無上之87景界~XD
跟住就去影貼紙相~
影得唔錯牙~
之後出黎等張相影出黎~
跟住就撞到牙nat同christy~
之後我地就走lu~
河粉上左我屋企~
之後落左去天悅買野飲同睇倉鼠~
撞到carmen~
本來想同佢say hi~
但係..冇hi到~
佢行得好快~
同埋個樣好惡=_=
跟住我就回家對腦~
對下對下~
肚餓..
屋企冇人~
自己落左去買粥食~
唉~感冒~
明天要留左家讓病~+_+
又要食藥了/__\
|