|
口合~
今日冇週會~
果堂睇戲~
睇童夢奇緣~
之後中文堂~
聆聽~= =
之後果幾堂都冇咩特別~
ART我畫得好慢~
lunch果陣都要畫~=]
之後返上去果陣,,
劉浩文無端端打闌左我地班房個窗~=_=
放左學之後,,
我同河粉就去左小悠屋企~
又去玩倉鼠~^^
跑得快左好多~
之後christy同nat都黎埋~
跟住仲幫佢地換木康~
換完見冇野做就打牌~
打到6點半就走lu~
我同河粉搭巴士返筲箕灣~
搭左幾耐下~
搭到好眼訓~
跟住同佢去天悅夾糖同睇倉鼠~
佢袋pe衫在我家~
本來佢諗住拎返走~
點知我老豆在家~
於是我上去拎比佢~
今日行左好多次樓梯~^^
本來小悠話一齊出去食dinner~
點知不了了知~
所以宜家我在家打日記了~
現在準備問我老母&老豆比唔比買倉鼠~
因為尋日鬧sam鬧得太西利,,
冇法la~只有粗口可以形容到佢~
所以今日係咁講粗口=_=
最衰都係果條吃蕉的~
唔怪得我~=v=
搞到人成日口快快叫人收嘜同收皮~
實在講得太多次~
慣了~
係咁多la~
the end~
|