|
今日一早就起左身lu~
起左身之後就做功課~
差不多做哂lu~^_^
之後同河粉+kk出街~
小悠話睇訓所以冇出去~
我同河粉去先~
一去到就去times影相=v=
之後就同kk會合~
去times個戲院買飛~
跟住去kfc食野~
到到夠鐘就去睇戲la~
我地睇左妖夜尋狼之魔間叛徒(Underworld: Evolution)
幾好睇~
雖然幾血腥~
但個女主角好令女~
同埋成套野都好刺激烈~冇悶場~
去戲院睇左咁多戲~
終於睇返套唔垃圾既戲^^
睇完就去銅鑼灣地帶夾糖~
之後就走人lu~
本來諗住買倉鼠~
但係隻野比人買左~=_+
接著就回家la~
今日部新電腦整好左lu~
我宜家用緊la^v^
嗯...這樣又一天了~
|