|
|
|
^O^
尋日過完大海返黎~
=__=真係熱到噁!!
一出去冇冷氣既地方就想死!!
真係冇諗過熱成咁!!我諗應該有37-38度@@
唔詳細講LA~
間酒店個廁所都幾細下~
=.=很不順眼~
第1日去游水=]
好采仲識游~^O^
我都唔知果道係咩地方~
雖然唔係好大~
亦都冇咩野玩~
冇長長既SIR滑梯~/_\
但係個泳池起室內既~D水又涷~
我都唔想陏,,
求其搵個有按摩既位坐底就算=_=呵
第2日去行街=]
買左好多野^^
起個唔知咩商場見到好多我起MK見到既野~
正!=D 果道D野平好多!
買左對鞋,,買左條褲......
跟住就走LU~
返香港果陣,,岩岩好坐窗邊~
去到香港果陣路都幾令^^
今日睇返之前錄左既野~
但係我居然唔記得錄神鵰俠侶..=[
好遺憾..頂!唔可以成套睇哂 /_\
OMG-_____-# |
|