|
今日一起身唔多舒服~
冇去唱k~
之後起屋企食下藥~
訓下教~
好返好多~
就同Christy&河粉睇戲~
味睇戲之前我地就起吉之島個美食廣場坐下
吹下水
吹完一輪,
有d口渴~
去左買野飲~
買左支波子氣水~
哈~
飲完之後~
去左康怡行~
行到間野~見到駁髮果d野~
河粉買左兩條~
不過好唔自然= =
之後差唔多睇戲~
去左買零食=v=
我地睇情義我心知~
好搞笑~
幾好笑~
都幾多人睇~
我地睇果場坐滿咁滯~
睇完緊係食dinner~
我叫左個拉面~
$18XD
食完搭叮叮落銅鑼灣~
不過冇得落車~
去到差唔多去到灣仔先有得落~
河粉無端端企唔穩~
拉住我地-口-
之後我又無端端飛左個1蚊走~
- -"
最後我地落車la~
又橫過馬路
周圍都好多人~
仲封哂路~
我地要搵k k~
去左世貿~
當然行左好耐~
去到搭佢又搭左陣~
搵到佢地果陣已經11:30~
我地就睇表演~
有人跳舞~
睇下睇下睇~
睇到倒數lu~
d人好激~=v=
倒完數~
撞到Tina同佢條仔~
我,Christy同k K班人一齊去杏花村玩~(一共8個)
河粉話牙媽唔比~走先~
之後起道玩truth or dare~
果幾條
成日淆底~
on居十分~
不過好好笑~
玩完之後飛的走人~
哈~返到屋企成2點35分~
味試過咁夜返屋企~
之後好tired~
訓教lu~
新年願望:
fd ship 4 ever
新年豆多d利是^^
身體健康
開開心心
之後果d暫時唔知~=v=
新年目標:
高多10cm XD
(2006年1月1日打)
|