|
-_-頂!岩岩打完無端端唔得..
又要打過!少他
今日河粉同christy又上左我屋企~
我地化完妝就去左MK~
之後一齊買左塊好大既波板糖~
食極都食唔完~
wa 0_0
原本諗住睇戲~
點知買唔到飛~
之後我地周圍行~
不過今日平安夜~
好多人走去倒數~
成條街都係人~
迫到死~
去到旺中~
太多人,
頂唔順~
所以走人~
去到西灣河~
河粉有野比tony~
我地特登行去玩sir滑梯~
(樓梯中間果d)
口合
跟住河粉想睇眼鏡~
我地起筲箕灣行左陣~
原來冇度數既眼鏡都要$380
=_=好鬼貴~
今日超kai~
口合x1000000000000000000000000000000000
=口合1000000000000000000000000000000000(34 s.f.)
|