|
今日一早要返學崇拜~
悶到死!
坐左勁耐~
完全唔知做咩~
放學之後~
christy佢地開party~
我同河粉走先~
搭的士去佢屋企道~
佢換件校褸~
又噴頭~
跟到就去左我屋企~
仲見到李c浩~
超kai~
河粉上黎on msn~
我就食燒八爪魚(圓)~用左$10~
之後佢又話想洗返個頭~
我又去洗~
去左間唔知咩~
原本我地睇下幾錢~
結果成堆人出左黎~
叫我地入去~
唔入都唔得=_=
果個粉人~
洗得好求其~
又吹唔乾~
就係咁~用左$26~
然後約左christy~
一齊去mk~
首先買左杯雪糕~$20~
我又買左條褲~
用左$50~
之後係咁行~
行下行下~
去左買眼線液~
每人$14~
好鬼貴~
又買左支野~
每人$19~
果支野唔好用~
我又買左包膠紙~$10
我地就即刻去傷殘人士廁所玩~
搞左半個鐘~
之後去左7-11買野飲~
太tired~
用位就坐~
去左KFC坐~
之後我又買多包膠紙~$10
+車錢大約$12
+包野飲$3.9
wa..就係咁..洗左$175(3 s.f.)~
破產了..+_______________+"
我返到屋企..
玩畫眼線~
爆無奈..
我終於知道點解d人話化妝對面膚唔好!
我用cleaning oil洗返之後
竟然發現
無畫果邊同有畫果邊有好左分別~
一邊藍藍地,
一邊冇野- -"
---掃野一日遊完結---
|