|
今日一早返學校,,
復活崇拜..
有3個女仔黎唱歌同分享~
oo地咀~
放左之後我,,悠,,jobe上左kk屋企~
河粉回家拎錢~
之後join到佢就去左times睇冰河世紀~
排左好耐隊..
買完飛之後去左kfc食野~
食食下,,
ken,tio,turtle,so晶又話黎~
本來以為佢地趕唔到~
點知岩岩好趕到-o-
聽講佢地仲撞到ms ng~wa~
套野唔錯~
幾好笑~
睇完去左影貼紙相~
之後周圍hea~
跟住tony無端端黎左~
最後一齊去左警察會~
玩保齡and打機~
玩左好耐~
哈哈~好好玩~
玩玩下比佢cut左~
話時間太耐~= =
之後去左打機~
打左好耐下~
打打下~
河&kk走左~
河粉要補習~=__=
之後我地打打打~
打到咁上下~
我,,晶2,,小悠~梁桌x走人~
ken同tio仲味走~- -
我地去左食豬爬包~
之後搭bus走~
我,,晶2,,悠,,kk,,粉夜晚出街食dinner,,
我地返左屋企拎$$就出返黎la~
我地去杏花村食=v=
一去到,,因為小悠味到,,
所以上左kk屋企~
之後再落返去食緣綠~
wa~去左陣起m記見到ms tai~
食食食食食~
食左每人42蚊~
食飽之後上左百街行~
行完河粉就走lu~
之後我地去左海皮hea~
吹左陣水之後,,
覺得涼,,
去返杏花新城道~
搵左張登坐~
之後又吹水~
吹到11點走人~
去到MTR,,
起落電梯果陣見到WU SIR=口=
之後我跑返上去~
因為我著住校服..
好危險^o^
wa~!
由早玩到晚~
|