| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
年初四  |
分類: 未分類 |
今日.
本身好早起佐身-_-'
跟住羅個電話睇下- -'
點知得9點幾..
SO醒佐都再訓.
跟住又搞到12點幾先醒.
真係慘- -'
想一日早D起身都唔得-3-'
琪實今日OK開心的.
因為由食飽野..
就做maths功課..
終於做到6點幾7點..
做哂.
全部maths功課..
嘻.
應該多謝bosco
因為佢教我做佐d-3-'
好開心-v-'
下定決心聽日..
做埋中文佢,
聽日應該唔開心:(
因為要好早去拜年-口-'
搞亂哂我做功課d時間a_a
------完------
|
| 發表時間:2009-01-29 09:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
-口-' Posted at 2009-01-30 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
不嬲咁乖-V- Posted at 2009-01-30 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你....你.... 好過分呀= =" 竟然做囇maths... 又唔幫我做埋喎, 唔識你呀>_
|
網主回覆
+油啦你.
Posted at 2009-01-30 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|