| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
<<康洲驅魔實錄>>  |
分類: 未分類 |
今日
都係對卷日-
唉.d成績廢到喊-
唔想提-.-
放學.
班同陳曉峰.
搞佐個farewell.
好多野食-.-
不過去佐搵a.wong/.\
遲佐上.冇佐好多-3-
放學之後-
hea佐陣-
3點幾返到屋k-.-
同峰..姚.打機-
5點幾6點
去睇戲-
有..我.峰.姚家樂.
占..carmen..陳美好-
<<賓洲驅魔實錄>>..好正-.-
下下..彈出黎果d-.-
but.冇人驚- -
唔錯-____-v
之後去食kfc....6條友.食207蚊-.-
丫嬸唔知啤乜-.-
食飽-...then
tw hea佐陣-.-
行下睇下咁啦-.-
係果到ok無聊-
之後返屋k-.-
11點4先返到.
正v___v

仲有期待6.24同6.28丫^_^
------------------完-----------------
|
| 發表時間:2009-06-19 11:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
係係係....路過... 喂...考得好冇姐...(唔係QC果個)
|
|
|
BANCI 於 2009-06-21 02:13 PM 發表:
|
|
|
′ 2 於 2009-06-21 12:40 AM 發表:
淫旦淫旦‵我黎CM丫 我先唔睇呢D戲-3-V 我睇'淫賤師傅深宵出動' 正唔正先=]
|
網主回覆
thz 蛋蛋-___-v
淫賤師傅深宵出動'
係你先睇架XDDD
Posted at 2009-06-21 01:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz
唔回得唔回.xd
驚咩?-.- Posted at 2009-06-21 01:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz! Posted at 2009-06-21 01:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kckt 於 2009-06-20 01:51 AM 發表:
yeah baby 屌 比 first exam同平時分拉低哂D分 真係PK 又打錯字 不過係張飛 應該係 haunting in penis
|
網主回覆
豪比人啦-,-
係羅成日打錯字-.-
賓洲驅魔實錄  Posted at 2009-06-21 01:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|