| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 2 月 20 日 星期五  |
深水埗一日遊  |
分類: 未分類 |
今日.
算是開心的.
一早同小峰玩佐場td
就出佐去深水埗.
with 小峰同小通.
我地遲哂到.
通.真係慘- -'
等佐好耐a_a
冇所謂..哈哈哈
跟住.就陪通買佐.個speaker.
(兩舊幾)有米仔.xd
跟住.佢再買佐條三色線 - -''
(好似29) 勁有米-3-
and then.
三個去食m記..
就食完.見到有人倒瀉佐.可樂..
笑笑笑:)
之後.就去高登..
同小峰..狂拎.電腦list -0-
最少有60張A_A
打劫咁- -
high爆.
跟住.坐車.去小通屋k
係車到..同小通幫佢睇LIST- -'
掉佐好多--
再之後..上到幫佢.一起搞好哂之後.
玩佐陣機.
上完佢屋k後..
我同小峰走佐.去食dinner - -'
係青衣城..食(雞)
之後.見仲早..去行下`..
我同佢玩佐.80幾蚊.
籃球機- -*(so high)
最高得.4xx- -''
之後.坐車返佐屋k.
返到己經.11點左右- -'
happy-__-v
--------完---------
cmcm
|
| 發表時間:2009-02-20 11:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THZ!! Posted at 2009-03-04 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MOKIU 於 2009-02-28 10:00 PM 發表:
c0mment;)
|
網主回覆
thz! Posted at 2009-03-04 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
寶貝 於 2009-02-22 06:44 PM 發表:
衰鬼
去到甘夜先返~~
|
|
|
c0c0 於 2009-02-22 06:38 PM 發表:
咁開心牙!...
|
網主回覆
係啊- Posted at 2009-03-04 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚毛" 於 2009-02-21 09:38 PM 發表:
我地有陣時2-3條友玩, 都去唔到stage 3呀= ="
|
網主回覆
=_=..唔知你點射-3-!! Posted at 2009-03-04 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
小峰.同小通- -
唔曖昧
同埋拿黎食-- Posted at 2009-02-21 12:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚毛" 於 2009-02-21 12:04 AM 發表:
有冇搞錯... "籃球機最高得4xx" 我平時最高得100幾炸= ="
|
網主回覆
=_=''一條友玩?
我地兩個人玩- -'
開頭.有3-4次..過唔到.stage 3- -
Posted at 2009-02-21 12:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kckt 於 2009-02-21 12:03 AM 發表:
小峰搬屋喎 佢先係有錢仔 拎D list真係拎到high high地
|
網主回覆
佢呢d..有錢到..
唔識講@@
哈哈.我都覺. Posted at 2009-02-21 12:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|