I love
Y0U*``
MORE
ThaN
Every*
OnE
MiNG"s Bl0g
ming0219
暱稱: **ahh銘=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-6-24 & 2009-6-...
<<康洲驅魔實錄...
<星空奇遇記>
睇戲-
無聊的日子-.-
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 177
今日人氣: 5
累積人氣: 3263
2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


鬼戲ING! 開心 分類: 未分類

今日.

12點左右醒佐.

之後.整好哂..

換好哂3.

就出佐KF睇2:00!

同小通&小峰.

3條傻仔.去佐睇鬼戲.

<<陰容院在>>

小通遲哂到..

搞到遲佐入..

BUT 冇所謂啦.

果幾分鍾.

之後入到去睇,,

通淆到唔識講.!!!

成程驚到唔敢睇..

哈哈.!!

我同小峰都冇淆啦A_A!!

最後.睇完.都O佐-  -''

完全唔知佢UP乜.!!

真係哂我D錢-3-'

之後.去佐葵涌廣場.食野.

之後.行佐OK耐先諗到食乜- -'

&THEN一路食一路行下咁啦.

LAST!!去M記買佐新地..!!

一人一個..OK好味- -'

之後.食完..

就各自各走佐- -'

3個都唔同路-3-'

-------------完-------------

CMCM!!

 

發表時間:2009-03-08 10:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ming0219 的日誌)


ching_058 於 2009-03-09 09:50 PM 發表:
通通得個高字嫁詐.
其實內心可能好脆弱-v-

青山黛瑪d歌真系好鬼正*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯-v-
ok咁啦.!
Posted at 2009-03-09 11:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ying20072008 於 2009-03-09 09:17 PM 發表:
通通都會驚?乜唔係睇《金xx》咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次去睇<金xx>預埋你下^_^
Posted at 2009-03-09 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



`MUi-v- 於 2009-03-09 08:28 PM 發表:
Cm;
我諗住去架`淆左姐嘛-3-
下次搵埋我xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定定-_-v.
記住啦-3-!
Posted at 2009-03-09 08:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KaReNchan6C 於 2009-03-08 11:22 PM 發表:
但係我係淆哂囉!
我完全唔睇鬼戲架T_T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哼!!冇鬼用.!!
Posted at 2009-03-09 08:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚毛" 於 2009-03-08 10:52 PM 發表:
比個cm你先"
- 又係你地三條友去,
禁搞笑ga
- 真係估唔到菜冠通會淆喎!
- 雖然我都會淆-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔錯呀..三條友去.!!!
鬼戲bor!!
又唔係淆哂既..嘻嘻.!
Posted at 2009-03-08 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



c0c0 於 2009-03-08 10:44 PM 發表:
通通會淆底既咩-0-
o爆嘴...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈哈!!!
Posted at 2009-03-08 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kckt 於 2009-03-08 10:32 PM 發表:
我少睇鬼片ma
套野個ending真係有D怪
你地係咪想睇住我死xdddd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈!!
係羅..真係完全唔明UP乜-3-
^_^
Posted at 2009-03-08 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]