| «‹ October 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
鬼戲ING!  |
分類: 未分類 |
今日.
12點左右醒佐.
之後.整好哂..
換好哂3.
就出佐KF睇2:00!
同小通&小峰.
3條傻仔.去佐睇鬼戲.
<<陰容院在>>
小通遲哂到..
搞到遲佐入..
BUT 冇所謂啦.
果幾分鍾.
之後入到去睇,,
通淆到唔識講.!!!
成程驚到唔敢睇..
哈哈.!!
我同小峰都冇淆啦A_A!!
最後.睇完.都O佐- -''
完全唔知佢UP乜.!!
真係哂我D錢-3-'
之後.去佐葵涌廣場.食野.
之後.行佐OK耐先諗到食乜- -'
&THEN一路食一路行下咁啦.
LAST!!去M記買佐新地..!!
一人一個..OK好味- -'
之後.食完..
就各自各走佐- -'
3個都唔同路-3-'
-------------完-------------
CMCM!!
|
| 發表時間:2009-03-08 10:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
通通得個高字嫁詐. 其實內心可能好脆弱-v-
青山黛瑪d歌真系好鬼正*v*
|
網主回覆
嗯-v-
ok咁啦.! Posted at 2009-03-09 11:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
下次去睇<金xx>預埋你下^_^ Posted at 2009-03-09 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`MUi-v- 於 2009-03-09 08:28 PM 發表:
Cm; 我諗住去架`淆左姐嘛-3- 下次搵埋我xD
|
網主回覆
一定定-_-v.
記住啦-3-! Posted at 2009-03-09 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哼!!冇鬼用.!! Posted at 2009-03-09 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚毛" 於 2009-03-08 10:52 PM 發表:
比個cm你先" - 又係你地三條友去, 禁搞笑ga - 真係估唔到菜冠通會淆喎! - 雖然我都會淆-3-
|
網主回覆
唔錯呀..三條友去.!!!
鬼戲bor!!
又唔係淆哂既..嘻嘻.! Posted at 2009-03-08 10:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0c0 於 2009-03-08 10:44 PM 發表:
通通會淆底既咩-0- o爆嘴...
|
網主回覆
哈哈哈!!! Posted at 2009-03-08 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kckt 於 2009-03-08 10:32 PM 發表:
我少睇鬼片ma 套野個ending真係有D怪 你地係咪想睇住我死xdddd
|
網主回覆
哈哈!!
係羅..真係完全唔明UP乜-3-
^_^ Posted at 2009-03-08 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|