I love
Y0U*``
MORE
ThaN
Every*
OnE
MiNG"s Bl0g
ming0219
暱稱: **ahh銘=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-6-24 & 2009-6-...
<<康洲驅魔實錄...
<星空奇遇記>
睇戲-
無聊的日子-.-
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 177
今日人氣: 4
累積人氣: 3238
2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


冒險樂園inG! 愉快 分類: 未分類

今日.

考中文..

OK啦-3-'!!

午膳有野飲A_A!

多謝李美嘟啦-3-

琪它堂.都冇乜野-

SO唔提啦.!

最想提既係..

班課.!!

MISS話咩性教育.!!

點知.原黎係戀愛講座  - -''!

之後上綜人..

要出去介紹- -'

ok啦..不過.呀sir就........!!

then!

放學.問西風(陳美好)佢地係咪去.

玩籃球機.!!

之後.去到.長發商場.又話唔去-_-v

咁算啦- -'

之後我小峰on99咁行佐陣- -'

&去佐許留山買野飲0 0

好貴- -''''好采唔洗我俾-0-

多謝峰哥a_a!

之後上佐m記.見到佢地..

後未又一起去佐玩- -'

冒險樂園- -..ok多人ga.

我啦..小峰..西風.,屎ying.,.占嘟.carman姐..

 

入冒險樂園果時.差D PA街- -!!!

冇笑死呀嗎?-W-

之後就狂玩A_A!

籃球機佢地輸哂啦-v-

仲讓佐50球添.!!

仲玩佐好多GA!!唔講啦-3-!!

之後玩哂就.番屋k啦.!!

ok開心^_^!!

-----------完-----------

cmcm!!

發表時間:2009-03-16 06:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 ming0219 的日誌)


` A_A; 於 2009-03-24 11:21 PM 發表:
高分小小,吾好扮代表-_-v;
1分咋; 激鬼氣\_/;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



`MAy;) 於 2009-03-20 05:17 PM 發表:
   你差我2包野飲A[]A; `
    中文同中史既a_a; `
    科學,,我放長雙眼睇你有幾高分;哼!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

亂咁屈-_-!!
你玩哂啦咁- -'!!
一定唔夠你做啦.!
Posted at 2009-03-20 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



屎ying 於 2009-03-19 08:39 PM 發表:
回CM先...
你數學好堅牙!
英文果度唔緊要喇...
下次到你請我飲喇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

龜蛋兒仲堅啦- -''!!
下次先啦@v@
Posted at 2009-03-20 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cocoglirs95 於 2009-03-19 01:38 AM 發表:
個講座真係O哂...
冇野好講...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同意=v=
Posted at 2009-03-20 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ching_058 於 2009-03-18 11:34 PM 發表:
報仇丫!
我5要淨系我地死囉!
你做咩5 pa埋落去姐;
好爽嫁-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



`MAy;) 於 2009-03-18 08:39 PM 發表:
 吼\[]/ `
 都話我吾系主席洛-3-;
 過份;3/;
 有人今日比人記行為不檢w0/_\;
 真系慘~_~;

   
哈哈xD `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=_=''
一次者.豪比某人!!
小心笑死你.!
Posted at 2009-03-18 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



★占占`]] 於 2009-03-18 08:20 PM 發表:
大大個台`;唔知邊個傻仔仲會仆過去=]
好釆你前面冇人姐`._.
你仲欠我一粒糖囉.吾該;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知呢.!
冇差你糖啦.!!
唔好屈我-3-!
Posted at 2009-03-18 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



`MAy;) 於 2009-03-18 06:41 PM 發表:
`咁開心丫a_a!!;
`PA街仲開心-v-;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好球(倦利嗎??)
a_a!
主席唔好咁啦-
 
Posted at 2009-03-18 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



★占占`]] 於 2009-03-17 10:10 PM 發表:
講到你好似好勁咁..
我都唔差待去邊姐
氣剪球我又高妙過你`.
夾糖又多過你..
保齡球都全中囉;D
有機會一定KO你`.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係講到好勁-3-''!!!
你氣剪球5-6..有人幫你掉入去既- -!!
等下啦-_-v
Posted at 2009-03-18 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚毛" 於 2009-03-16 11:03 PM 發表:
- 都話唔係"西風"洛>.- 輸係好正常ge事呀'
如果我地咁都贏
你地就唔好做人喇-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對不起- -''大風-_-v
right??!
Posted at 2009-03-18 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]