| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
冒險樂園inG!  |
分類: 未分類 |
今日.
考中文..
OK啦-3-'!!
午膳有野飲A_A!
多謝李美嘟啦-3-
琪它堂.都冇乜野-
SO唔提啦.!
最想提既係..
班課.!!
MISS話咩性教育.!!
點知.原黎係戀愛講座 - -''!
之後上綜人..
要出去介紹- -'
ok啦..不過.呀sir就........!!
then!
放學.問西風(陳美好)佢地係咪去.
玩籃球機.!!
之後.去到.長發商場.又話唔去-_-v
咁算啦- -'
之後我小峰on99咁行佐陣- -'
&去佐許留山買野飲0 0
好貴- -''''好采唔洗我俾-0-
多謝峰哥a_a!
之後上佐m記.見到佢地..
後未又一起去佐玩- -'
冒險樂園- -..ok多人ga.
我啦..小峰..西風.,屎ying.,.占嘟.carman姐..
入冒險樂園果時.差D PA街- -!!!
冇笑死呀嗎?-W-
之後就狂玩A_A!
籃球機佢地輸哂啦-v-
仲讓佐50球添.!!
仲玩佐好多GA!!唔講啦-3-!!
之後玩哂就.番屋k啦.!!
ok開心^_^!!
-----------完-----------
cmcm!!
|
| 發表時間:2009-03-16 06:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
` A_A; 於 2009-03-24 11:21 PM 發表:
高分小小,吾好扮代表-_-v; 1分咋; 激鬼氣\_/;
|
|
|
`MAy;) 於 2009-03-20 05:17 PM 發表:
你差我2包野飲A[]A; ` 中文同中史既a_a; ` 科學,,我放長雙眼睇你有幾高分;哼!
|
網主回覆
亂咁屈-_-!!
你玩哂啦咁- -'!!
一定唔夠你做啦.! Posted at 2009-03-20 10:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
屎ying 於 2009-03-19 08:39 PM 發表:
回CM先... 你數學好堅牙! 英文果度唔緊要喇... 下次到你請我飲喇...
|
網主回覆
龜蛋兒仲堅啦- -''!!
下次先啦@v@ Posted at 2009-03-20 10:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同意=v= Posted at 2009-03-20 10:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
報仇丫! 我5要淨系我地死囉! 你做咩5 pa埋落去姐; 好爽嫁-v-
|
|
|
`MAy;) 於 2009-03-18 08:39 PM 發表:
吼\[]/ ` 都話我吾系主席洛-3-; 過份;3/; 有人今日比人記行為不檢w0/_\; 真系慘~_~; 哈哈xD `
|
網主回覆
=_=''
一次者.豪比某人!!
小心笑死你.! Posted at 2009-03-18 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
★占占`]] 於 2009-03-18 08:20 PM 發表:
大大個台`;唔知邊個傻仔仲會仆過去=] 好釆你前面冇人姐`._. 你仲欠我一粒糖囉.吾該;D
|
網主回覆
唔知呢.!
冇差你糖啦.!!
唔好屈我-3-! Posted at 2009-03-18 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`MAy;) 於 2009-03-18 06:41 PM 發表:
`咁開心丫a_a!!; `PA街仲開心-v-;
|
網主回覆
好球(倦利嗎??)
a_a!
主席唔好咁啦-
Posted at 2009-03-18 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
★占占`]] 於 2009-03-17 10:10 PM 發表:
講到你好似好勁咁.. 我都唔差待去邊姐 氣剪球我又高妙過你`. 夾糖又多過你.. 保齡球都全中囉;D 有機會一定KO你`.
|
網主回覆
唔係講到好勁-3-''!!!
你氣剪球5-6..有人幫你掉入去既- -!!
等下啦-_-v Posted at 2009-03-18 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚毛" 於 2009-03-16 11:03 PM 發表:
- 都話唔係"西風"洛>.- 輸係好正常ge事呀' 如果我地咁都贏 你地就唔好做人喇-3-
|
網主回覆
對不起- -''大風-_-v
right??! Posted at 2009-03-18 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|