| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
星期日-  |
分類: 未分類 |
好耐冇打qooza啦-_-v
4月點都打番篇a_a!!
今日.!!
9點幾醒佐-
之後就玩佐陣電腦,
11點幾出佐去.
排球學界-_-v
4強嬴佐.
入2強啦-v-
加油加油-
之後就走佐啦-_-v
行佐上去石圍角-
大雨-__-v 濕哂- -
then..見到有m記.
買佐個9號餐-
就返家了=.=
又要做功課- -'''
煩-3-''
聽日班排呀-v-
大家加油-__-v
-----------完---------
cmcm吧!!
|
| 發表時間:2009-04-26 07:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
′ 2 於 2009-05-16 10:19 PM 發表:
唔好話我唔識做 cm到‵ ;)
|
|
|
comment... 班排-.-冇眼睇... 星期一加油啦@v@.
|
|
|
MUio3o 於 2009-04-27 11:07 PM 發表:
有咁既事! ` 你又想賴貓a_a?!
|
|
|
今日班排已經很好,,始終In佢地同你地實力差咁遠,, 下次VS 2B加油!!
|
網主回覆
嗯..
下次一定會啦Posted at 2009-04-27 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MUio3o 於 2009-04-27 08:26 PM 發表:
班排已經死左-_-v 你話輸左送1份架a_av `
|
網主回覆
有d咁既事-_-v Posted at 2009-04-27 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz! Posted at 2009-04-27 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.=
盡哂力啦-3- Posted at 2009-04-27 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
′ 2 於 2009-04-26 08:51 PM 發表:
班排.../_\
|
網主回覆
嬴佐啦-_-v
我覺得.a_a Posted at 2009-04-27 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|