豬的日記
2006 年 7 月 1 日 星期六
又同Cyndi去行街!!
首先去大眾續卡~~
然後去味千食野~
食完野去旺中買衫同褲~~
買o在兩件t-shirt同一條褲~
跟住去o在登打士街買鞋同去樓上d書局買o在本書∼∼
行完登打士街就去o在信和買tvxq既相∼∼
同scand poster∼∼
今日大出血呀∼∼
番到屋睇碟超好笑∼∼
2006 年 6 月 30 日 星期五
今日好HAPPY呀~~
同cyndi去買Tvxq既野~~
聽日又同cyndi去街~~
香港演出
2006 年 6 月 29 日 星期四
终於考完試啦!!
聽日放假!正~~
今日放學同so同琪去葵芳整mp3
個地址係第一期28樓~~
點知我地去o在第二期28樓~
個d(車立)超快~~
幾秒就去到28樓~
不過超暈~~
整完部mp3就去行商場∼∼
2006 年 6 月 28 日 星期三
仲有一日考完試~~yeah~~~
星期五唔使番學~~yeah~~