豬的日記
2006 年 5 月 20 日 星期六
2006 年 5 月 18 日 星期四
2006 年 5 月 17 日 星期三
今日放學同d同學去打籃球,去個時又wind又有雨.so冇打到.想走個時,把雨傘無啦啦用唔到,激鬼死∼∼要
做落湯雞.0.跟住去O在7-11食野∼∼食O在成半粒鐘.然後各自各番屋企...........
2006 年 5 月 16 日 星期二
2006 年 5 月 15 日 星期一
上網搵o在好多靚相,so放住係到先~~