豬的日記
2006 年 4 月 25 日 星期二
今日中史測驗0係好識~~驚唔合格呀........去打羽毛球個時總激氣~~我同李已經玩半埸,中三個d人總話要讓半埸比佢地,咁總使打.唔讓比佢地推人出佢,咁變態........
2006 年 4 月 23 日 星期日
今日去完飲茶之後見到劉錦x........我唸佢應該見唔到我.............根住番屋企~~悶.............
2006 年 4 月 22 日 星期六
今日睇電車男勁好笑~~下星期六實睇
2006 年 4 月 19 日 星期三
今日原本搵o在好多關於丞琳的圖放係日記網,點知按錯~~全部野唔見~~唉
2006 年 4 月 17 日 星期一
聽日就要番學啦∼∼真係唔想番∼