從新打過.
唔想提早上至放學的事.
放左學我就用最快最勁的登天步法衝返屋企.
返到就好快咁換3去打機.去打鼓呀.哈哈
但去知前先去左一個地方.....(秘密)><
上到去就知到一件有驚有喜的事
(比佢嚇壞.不過我講個個有驚有喜原因係假的.估唔到呢.花仙子 ^^)
跟主就去打鼓打左一陣.隻手就紅左= =
打完回家
返到屋企冇耐接到個電話.有人叫我去隻秋....
隻秋的地方唔講得...
隻秋的目的唔講得...
原因係唔講得.....(秘密)
秋完就同雞明玩賽跑.好好玩好好笑...原因係雞明跑的動作好搞野
玩完就返返雞明樓下吹水.傾計.....
完
係唔係好長.原因今日放左學知後好開心.好耐冇試過.知從佢地唔出黎知後開始冇試過了
不過唔知聽日我會點死.地理冇溫><
各位加油呀.向自己的目標進法吧 |