今日起身就好嬲.其實連自己到唔知嬲咩
好想搵朋友出黎吹水.玩下
所以一諗就諗到佢^^
雖然佢唔得.不過算啦..
4點出左去打鼓
同琴日一樣玩得好開心.
好好笑.我地打到傻左.(例如3個人一齊唔用鼓棍用手打一首鼓歌^^)等等
多左好多人中意打鼓^^
完(去做功課了)
今日去左睇煙花.
事前做左好多野.
但今係得去打機個段時間同睇煙花的時間係好的.
知外全部係唔好的.唔開心.受盡氣.想發火.等等
我今日發現我.係有人.我係唔中意的.
完
心情不好><