今日放假.本來係罹休息.點知.出左去唔知做左咩就回來了.><依幾日有新睇法.星期一出左去發氐左好多野∼明左好多做人既野.比朋友利用.中要比人話.講就冇野.不過我點到好唔中意.加上我好唔中意比人用兄弟二字.屈.兄弟係我黎講唔算係好重要既二個字.不過我重視朋友.有d野係會幫.我冇所謂幫到人的到開心悿.我做人就係甘簡單.但有d野係幫唔到.你有火.我到有.重要係人人到有.人人到差唔多人同一個地方出世(媽媽的肚)無分別既<我睇法>.係我忍耐.甘次同某次一樣因為忍唔到所以冇左個朋友.後悔係好難頂.所以希望你唔好強迫我.因為今次明白到朋友如煙霧.人係冇成世的朋友.有d因為學業.有d因為生活.有d環境改變.......以離開.......
因為上天的安排所以我識左三個朋友.依我對佢地用情太重了.......日後.後悔太重了.....
所以玩玩下算了.算係我既保護啦.^^.
我有個朋友個男友.坐十4日.希望你唔好唔開心啦(知佢睇唔到)
|