變啦.無野好講.明明係你搵我.點解要用你條仔個屋企個電話打黎.明知我唔中意.我到係因為唔想無左你個朋友.我先............./或姐變啦.不過我返工到Ok好玩(今日)
做做做......做到死人一刻∼^^
超
好累哦.返左工之後d日子.上算過得快...做做下野又一日
今日勁呀.d野多都死.做整壞野.哈哈
星期一...一定比人罵到死.....不過唔理啦.我到唔想做.做唔做到得‘啦
累累累累