我到唔知係傻定係點∼有時自己要上返自己個日記∼睇返琴日d野><
今日返工個個黑口黑面.真係好唔關.最唔中意人地係到偷侈地罵人∼又要講到好大聲.明比人聽.但又唔係人面罵....今日返返下工比寶叩左出黎食飯.食完行左陣.比我發現左個ok好坐(好環境啦.....)後日又放假^^....不過唔知去邊<冇假就想要假.有假又唔知做咩>..前排整壞左個門,,,今日就仆街了..本身叫左個大家姐幫我留位.比人..點知.冇左.sorry幫唔到你搵工^^.日日返工返到傻哂.人同人到搞到錯哂同全身傷><
朋友(細).算係啦.不過一開始唔係打你.件事似姐.你甘問.代表你係佢到啦個日?甘講埋先.個日我唔知個個係你.我估係載掛.不過我諗載甘既鍾數打比我.多數係寵物xx.所以冇聽好累.返左14小時--.佢第二次打黎我訓左.跟主輕埋.搞到我今日到聽唔到大佬個電話返到去比人黑面.所以你唔問我唔知......我係好想同你做朋友呀.但我到明白我做過d野.你唔同我玩你既權利(係唔係打得好嚴重呢).同埋最重要係.你知我唔中意三個人.好似唔知點甘.所以之前玩載黎我到走.依一點我係唔變.明嗎.完.
返工到返死我啦∼冇心玩了.累了死了><” |