起左身拉...上左2堂PE...雖然系累左D..身體弱左...旦系我冇再驚到拉..加上有同學既支持...令到我之後刀少驚左好多,,個心刀舒服左好多=V=‵
放左學之後...訓左一陣教/33\..因為實在太少休息了、上左成個堂...‵
訓左半個中到...醒了...去做地理功課..做到點半反屋企....‵
諗反起琴日既事...真系對吾住自己...冇體諒BB原來刀甘辛苦..耳仔出血...點解我仲要嬲佢呢?我應該要明白、慢慢等待佢真正既開心一天..相信我可以做到的.V.!‵
打左成晚機..忘記過去.旦我還會記得BB既辛苦、家人既責備.3.‵
地理功課仲未做完也-0-...留反聽日做拉-v-‵
累了...教教豬時間到/V\‵
|