分手快樂..第2日了..現在我應該怎麼辦?誰能真正了解、關心我?為甚麼你要離開我?原來愛情是沒有原諒的,我錯了,你會體諒我?
你之前同你前男友散左,E+你同我散?同佢比,最大傷害果個一定系我...我真系對你冇價值?冇信心?吾會比到將來幸福你?
分手果日凌晨,我訓吾著..驚左1個幾中..跟住又喊左‵有諗過去死‵生存呢個世界有咩用?上天真系要我去受苦?佢呢?真系為你付出左比我更多野?我3點半先訓到..5點尾起左身‵7點半醒左‵訓得幾個中‵我成日好痛苦‵你知吾知?
到左果日下就,我個心又發作‵又系到焦慮‵估吾到既系‵我上YAHOO搵''經常性焦慮症''‵我系到睇‵驚我因為失戀而有呢個病‵我真系好傻牙!點解明知你有搵過你前男友,我會繼續甘真心去中意你?E+你吾要我,你真系對得住你自己?有冇諗過我既痛苦感受?我系米甘黑人憎?之我有錯,我真系完全改到‵你有冇原諒我?你話有,旦系你始終冇原諒我
點解呢個世界甘吾公平,正系原諒佢吾原諒我?咩道理?冇左你,我真系可能會有焦慮呢個情緒病,你系米要等到我有抑鬱病先感受到我的愛系甜蜜既痛苦?你系米要甘絕情?甘忍心dum低我?繼續同佢一齊刀吾要我?如果系,我無話可說....
e+我代左你之前男朋友既身分,到我祝福你地,你地要開開心心甘過住日子、過住開心幸福生活,吾好再諗起我呢個衰人、害你既人...我吾值得你去留戀.
我系米應該去睇e生...??旦系又吾想...唉...第一次會失戀到有病..有邊個會感受我既當刻T[]T
|