在2008年11月21-22係我學校的開放日,e2日都有好多野玩例如中,英,數等等......我玩左小小遊戲,有幫手,又睇表演,到第2日我返去睇野和玩之後去左玩碑牌好好玩玩到好夜先回家!!我覺得e兩日好happy!!