剪頭髮~~
今朝俾阿媽叫醒去食早餐,不過冇去,bc眼訓^^" 阿媽返工之後起身,點知部腦個mon又hand左.... 知後冇野做走去做功課=,=之後同詩詩沖涼............ 點幾老豆返左黎,我就出去美樂剪頭髮。剪完搵阿媽,去兆康買餸返屋企~~~~~~~ 夜晚食飯,唔知係咪老豆係到,笑多過食飯^^,食左1碗飯咁多=.-,飲湯飲兩碗,身體會好d呀嘛^^
今朝俾阿媽叫醒去食早餐,不過冇去,bc眼訓^^"
阿媽返工之後起身,點知部腦個mon又hand左....
知後冇野做走去做功課=,=之後同詩詩沖涼............
點幾老豆返左黎,我就出去美樂剪頭髮。剪完搵阿媽,去兆康買餸返屋企~~~~~~~
夜晚食飯,唔知係咪老豆係到,笑多過食飯^^,食左1碗飯咁多=.-,飲湯飲兩碗,身體會好d呀嘛^^
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]