眼訓
琴晚已經好早訓,但係....都好眼訓 返到去又當值=,= 上堂好眼訓呀~~數學講左句野話阿sir,佢拍我"木台"話我大膽^^ 週會走話咩採排,悶到嘔電.....科技做project lunch去台竹........中文悶.....電腦測驗唔識~~ 放學等kaki,睇下波咁,5點半佢返黎喇,之後去市中心行...... 送kaki返歸,到西鐵站我就搭車走人lu。 返到到屋企沖涼,打機,眼訓
琴晚已經好早訓,但係....都好眼訓
返到去又當值=,=
上堂好眼訓呀~~數學講左句野話阿sir,佢拍我"木台"話我大膽^^
週會走話咩採排,悶到嘔電.....科技做project
lunch去台竹........中文悶.....電腦測驗唔識~~
放學等kaki,睇下波咁,5點半佢返黎喇,之後去市中心行......
送kaki返歸,到西鐵站我就搭車走人lu。
返到到屋企沖涼,打機,眼訓
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]