|
今朝整係執左2本書^^
最後一堂手繪lu....又重溫/.\
物理訓覺........數學又做工作紙,爆瓶仲要我地試後活動返去補課fuck
pe跑7分鐘,攰死,爆熱,出哂汗=.=
lunch去台竹,今日好早tim....
中文悶死...英文又同阿妍玩......之後3點4休息,阿岑kai左...3點7番返入去補課/.\
放左同阿妍搭的,佢請,thx......
下個禮拜照搭的的。。
返到屋企,細佬又話要出去lu.........今晚得我同媽媽.,heehee
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |