好攰..........
琴晚3點先訓/.\ 今朝10點幾起左身,訓係床到冇野做.......12點幾細佬同阿媽醒哂就起身出去食早餐,入貨。 點幾返到屋企,又訓過~~~5點幾起身阿媽唔係屋企,細佬仲訓緊=.- 打機,聽歌,冇野做=.=
琴晚3點先訓/.\
今朝10點幾起左身,訓係床到冇野做.......12點幾細佬同阿媽醒哂就起身出去食早餐,入貨。
點幾返到屋企,又訓過~~~5點幾起身阿媽唔係屋企,細佬仲訓緊=.-
打機,聽歌,冇野做=.=
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]