^^
今日一早起身,冇野做 12點幾阿媽起身,就同cc沖涼,之後同媽咪出兆康食野∼∼∼ 食完就去表姐到,今日表弟搞生日會喎,就上佢地屋企玩... 食野,打機.....佢地打牌,我真係唔識^^”” 同佢地兩隻狗玩,毛and靚妹,heehee........玩到癲=.= 完
今日一早起身,冇野做
12點幾阿媽起身,就同cc沖涼,之後同媽咪出兆康食野∼∼∼
食完就去表姐到,今日表弟搞生日會喎,就上佢地屋企玩...
食野,打機.....佢地打牌,我真係唔識^^””
同佢地兩隻狗玩,毛and靚妹,heehee........玩到癲=.=
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]