=.=
今朝又返學喇=.= 補數又係到玩PDA...小息去左禮堂聽歌,聽左一陣,又上去補數。 12點補完數,就放lunch∼∼同岑食冷麵,又周圍太多時間/.\2點補中文,補完係到唱歌=.=”” 放左搵阿媽,琴日係表哥到買部mp3唔得,再拎去換...之後同阿媽同d aunt食野,再之後行街.... 番到屋企整部mp3又唔得,玩人ge部機\./ 今晚得我同阿媽係屋企咋。。
今朝又返學喇=.=
補數又係到玩PDA...小息去左禮堂聽歌,聽左一陣,又上去補數。
12點補完數,就放lunch∼∼同岑食冷麵,又周圍太多時間/.\2點補中文,補完係到唱歌=.=””
放左搵阿媽,琴日係表哥到買部mp3唔得,再拎去換...之後同阿媽同d aunt食野,再之後行街....
番到屋企整部mp3又唔得,玩人ge部機\./
今晚得我同阿媽係屋企咋。。
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]