最後一日考試呀~~~^^
哈哈........考試最後一日喇~~~不過唔識^^" 11點半放lu....同岑同圍行,落左鐵"木台"坐,之後kai落左黎,一齊去食野...........~~~ 食完又行下咁....點幾返到學坐,kai去考試lu.我同岑就番屋企喇^^ 今日考試可以放鬆喇,but聽日同後日補數and chinese 810至400,牙........我想死不過暑假唔洗補數是我的榮銜,kaka....... 最緊要係-----我要打波
哈哈........考試最後一日喇~~~不過唔識^^"
11點半放lu....同岑同圍行,落左鐵"木台"坐,之後kai落左黎,一齊去食野...........~~~
食完又行下咁....點幾返到學坐,kai去考試lu.我同岑就番屋企喇^^
今日考試可以放鬆喇,but聽日同後日補數and chinese 810至400,牙........我想死不過暑假唔洗補數是我的榮銜,kaka.......
最緊要係-----我要打波
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]