^^
今朝俾行雷嘈醒,不過再訓過懶得理~~~ 10點幾起身,冇野做打下機咁.....點幾兩點幾到出兆康食野,食完野買野,買完野返歸食藥訓覺zz...... 醒左阿媽返左工lu,做哂數學4張紙,無聊過頭做哂=.= 跟住打機,8點幾細佬出街,自己又要食自己/.\ http://www.cat-kingdom.com/cm/cm_long.html<∼∼貓黎嫁,好抵死快d睇啦!!!
今朝俾行雷嘈醒,不過再訓過懶得理~~~
10點幾起身,冇野做打下機咁.....點幾兩點幾到出兆康食野,食完野買野,買完野返歸食藥訓覺zz......
醒左阿媽返左工lu,做哂數學4張紙,無聊過頭做哂=.=
跟住打機,8點幾細佬出街,自己又要食自己/.\
http://www.cat-kingdom.com/cm/cm_long.html<∼∼貓黎嫁,好抵死快d睇啦!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]