|
今日要返學/.\今朝冇當值.....
今日返學都冇野做既.....排完隊上504對英文卷,kaka.........
對完仲放早左tim~~之後食野。
10點半去106.........=.=""
搞拈哂仲整好多時間,同岑係果到坐。。。
坐到打鐘就落去排隊,放人=.=
同kai,岑去台竹,得kai食野咋,食完我同岑就各自返屋企lu.......
返到屋企第1件事,係沖叛,之後先zzz.........^^
訓醒就打日記,打電腦,呵...完
英文平時分:81
(IA):58_READING
(IB):59_WRITING
(II):66_LISTENING
(III):59_ORAL
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |