生日^^
琴晚好夜先訓,不停睇信息。 今朝10點起身,,,同lo,可欣11點去唱k...唱到點幾就走人lu,之後行市中心,,攰死........=.= 行到3點幾返屋企....沖涼,訓覺/.\之後kaki sd sms嘈醒左,keekee∼∼∼ 之後換3出新屯市同kakai,岑打邊爐,O..... 打完食雪糕阿岑請,thx^^之後行去搵人...搵完各自歸家,我就去姑媽鋪頭搵媽媽,搭巴士走lu... 返到黎開機,msn..... 今日真係好開心!!thx咁多位fd^^
琴晚好夜先訓,不停睇信息。
今朝10點起身,,,同lo,可欣11點去唱k...唱到點幾就走人lu,之後行市中心,,攰死........=.=
行到3點幾返屋企....沖涼,訓覺/.\之後kaki sd sms嘈醒左,keekee∼∼∼
之後換3出新屯市同kakai,岑打邊爐,O.....
打完食雪糕阿岑請,thx^^之後行去搵人...搵完各自歸家,我就去姑媽鋪頭搵媽媽,搭巴士走lu...
返到黎開機,msn.....
今日真係好開心!!thx咁多位fd^^
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]