攰
琴晚好夜先返,so好夜先訓.... 今朝d行雷,風嘈到訓唔到/.\11點幾起身頭暈頭痛,可能玩得攰,hee^^ 醒左想訓又訓唔著,頭痛頭暈=.=,,,so打機∼∼∼兩點幾阿媽先起身,之後去兆康食野,,,食完去良景搵lo,等埋微都4點=.=跟住上車,,,去理大練波(又遠又攰)不過好玩hee^^ 練完波換3走人lu,去到旺角睇有咩食,係冇ge....之後搭58x係市中心行,去新墟食吉野家∼∼ 食完返屋企.... 完
琴晚好夜先返,so好夜先訓....
今朝d行雷,風嘈到訓唔到/.\11點幾起身頭暈頭痛,可能玩得攰,hee^^
醒左想訓又訓唔著,頭痛頭暈=.=,,,so打機∼∼∼兩點幾阿媽先起身,之後去兆康食野,,,食完去良景搵lo,等埋微都4點=.=跟住上車,,,去理大練波(又遠又攰)不過好玩hee^^
練完波換3走人lu,去到旺角睇有咩食,係冇ge....之後搭58x係市中心行,去新墟食吉野家∼∼
食完返屋企....
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]