KAKI生日
今日去左阿岑屋企,,打牌,食pizza,睇電視.... 點幾先走人∼∼返到屋企訓覺.... kaki生日快樂!!!!!!
今日去左阿岑屋企,,打牌,食pizza,睇電視....
點幾先走人∼∼返到屋企訓覺....
kaki生日快樂!!!!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]