出街
今朝起身打機~~~ 唔知幾點就出去置樂同阿媽去剪頭髮,見到miss ko....搞拈就去姑媽鋪頭坐,買野~~~ 之後搭bus返屋企,打機,好攰tim~~~~~ 仲有2日
今朝起身打機~~~
唔知幾點就出去置樂同阿媽去剪頭髮,見到miss ko....搞拈就去姑媽鋪頭坐,買野~~~
之後搭bus返屋企,打機,好攰tim~~~~~
仲有2日
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]