結業禮∼
今日結業禮走去上台,怕怕怕...冇以後=.=” 完哂就上課室派成績表,我都唔知自己呢年做過d咩,失敗=-= 放人就同岑,kaikai,wing yan食野,之後去岑屋企,又打牌,睇電視...發生很多趣事。。。 kaikai話7點走,點知10點先至走,不過冇所謂啦∼∼^^ 返到屋企食野,食完訓覺...
今日結業禮走去上台,怕怕怕...冇以後=.=”
完哂就上課室派成績表,我都唔知自己呢年做過d咩,失敗=-=
放人就同岑,kaikai,wing yan食野,之後去岑屋企,又打牌,睇電視...發生很多趣事。。。
kaikai話7點走,點知10點先至走,不過冇所謂啦∼∼^^
返到屋企食野,食完訓覺...
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]