返學
今日悶之一日.... 歌唱比賽,聽到耳聾,悶到嘔,訓訓訓......之後又咩時裝表演拖時間,煩!!!!走得又唔放人,屎忽鬼。。 放左同岑+kaikai去台竹食野,食完返歸~~ 返到屋企,必做既兩樣野"沖涼,訓覺" 訓醒細佬今晚去游水;阿媽出去食飯;我就食自己/.\
今日悶之一日....
歌唱比賽,聽到耳聾,悶到嘔,訓訓訓......之後又咩時裝表演拖時間,煩!!!!走得又唔放人,屎忽鬼。。
放左同岑+kaikai去台竹食野,食完返歸~~
返到屋企,必做既兩樣野"沖涼,訓覺"
訓醒細佬今晚去游水;阿媽出去食飯;我就食自己/.\
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]