|
今朝俾細佬嘈醒=.=""佢要遲到...kaka
之後再訓過又訓唔番/.\起身屋企得自己一個.....阿媽打黎,佢終於返黎喇,叫我食早餐.........出兆康食,食完返屋企換3,出去沙田。。
出去陪阿婆睇眼,係醫院坐左3個鐘=.="悶屎,聽mp3,睇報紙,仲訓埋/.\"""
搞拈哂就同阿媽返沙田食野,食完搭巴士返屋企。。攰屎係車到訓覺........落車買野食俾細佬=.=跟住返屋企~~~
返到屋企,好眼訓..............
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |